Constantin Coffee Roasters
Contactati-ne folosind numarul +40 728 009 009 sau pe email la sales@constantincoffee.ro, comunicandu-ne detaliat situatia pentru a discuta impreuna cu dumneavoastră detaliile procesului de returnare.
Consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice de la data livrarii produsului pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract în afara spatiilor comerciale. In cazul vanzarilor directe (contract care nu a fost incheiat la distanta), termenul de retur este de 48 de ore de la achizitie.
Se pot returna doar produse nealimentare (aparatura) care nu au fost folosite sau utilizate (sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9 – 15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale, urmatoarele: produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena din cauza ca au fost desigilate de consumator).
Articolele alimentare nu pot fi returnate. Conform Ordonanta Guvernului 130/2000, Art. 12. Dispozitiile art. 3-4, ale art. 7-10 si ale art. 11: (1) returnarea produselor nu se aplica in cazul vanzarii de produse alimentare, de bauturi sau de produse de uz curent utilizate in gospodarie, livrate de catre comerciant la domiciliul, resedinta sau la locul de munca al consumatorului.
Conditiile referitoare la produsul returnat:
Se recomanda ca produsul returnat sa fie in aceeasi stare in care a fost cumparat sau livrat. Sa aiba toate componentele, accesoriile, inclusiv manual de utilizare, certificate de garanție și factura de achiziție. Produsul trebuie sa fie returnat in conditii de siguranta, dacă este posibil in ambalajul original pentru a se evita deteriorarea la manipulare sau transport. Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.
Produse care nu sunt acceptate la retur:
Produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata în avans.
Servicii care au fost comandate de client si au fost executate cu acordul acestuia.
Produse care prezinta modificari fizice, ciobiri, lovituri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului).
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.: cești, lingurițe, filtre pentru cafea sau ceai).
Costuri si taxe speciale pentru renuntarea la cumparare:
Toate costurile sunt suportate de catre către Constantin Coffee Roasters SRL.
Constantin Coffee poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare.
Notificarea acestora se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse sau servicii.
Transportul coletului cu produse returnate revine in sarcina clientului sau poate fi returnat fizic la sediul nostru din Strada Buiacului 21, Mogoșoaia Ilfov.
De mai bine de 13 ani ajutăm iubitorii de cafea să îşi găsească cafeaua ideală. Prăjim în loturi mici doar cafele de specialitate atent selecționate din recolte proaspete. Profilam și testam fiecare lot de cafea pentru a obține o cafea excelenta. De curând prăjim cu cel mai avansat prăjitor, Loring S70.
Nu ai niciun produs în coș.